irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Gör't

Kategori: Trams

Klockan är för bövulen snart halv elva. Snart stänga-av-dags med andra ord. Jag ska. Jag lovar. Bäst att göra det.. ja, kanske inte det jag är bäst på men... eller, det också, men innan jag får sova ska jag sammanfatta min dag. Ni vet. Sådär som en bra bloggare gör. Och skriva om viktiga saker. Bara för att det är så fantastiskt spännande!


Dagen: Kan hända att jag kanske försov mig en liten aning. Sedan jobbade jag. En undran; vad hände? Alltså, det var typ så att våren var på väg. Vad hände? Ännu mer snö och kallare igen? Kör på den liknelsen jag drog för mamma, bara för att den var så bra; det är som att hålla en bit bacon framför nosen på en hund, föra den långsamt intill munnen och precis när hunden rycker till för att sätta tänderna i den drar man den snabbt där ifrån och skrattar lite malligt. Precis så gör vintern. Jag har inte haft någonting emot vintern förens jag kände lukten av våren och vintern kastades tillbaka i vår(a) ansikten.
Just det, vad jag har gjort idag. Jobbat och pluggat. Skrev ett prov. Gick säkert prima.


Outfit: Drog seriöst en suck nu. Så spännande tycker jag att det är. Imorgon ska jag beställa kläder från Internet. För att jag vill och har gjort mig förtjänt av det. Så det så.

Kändiskoll: Det har jag verkligen inte tid med just nu. Delvis för att jag har mycket att göra, delvis för att det bara är två minuter kvar innan jag ska stänga av datorern.

Tips: Bara gör't.


En minut.

Kommentarer

  • Nikki Nahum säger:

    De finns inga dålia kläder utan allt handlar bara om bra väder.

    2010-03-02 | 00:19:08
  • irtsa säger:

    Jo, eller bra inställning. Den kan sannerligen ändra på mycket.

    2010-03-02 | 22:27:27
    Bloggadress: http://irtsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: