irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Vitare än vitast

Kategori: Trams

Dagen: Tidig jobbmorgon, hem och bada. Fan vad det var länge sedan jag badade. Det är för att det inte är så roligt. Det händer ju för fan ingenting. Man ligger ju bara där och är för varm. När jag var blöt, men torrare än innan, drog jag iväg och hälsade på hos en liten, men naggande god familj. Jag fick mat. Och det var tur, för jag var hungrig. Annars hade jag börjat bita på deras krukväxter. Kanske. Nu är jag hemma (nähä).
Det är snö ute. Och det blir mer för var, typ, minut som går. I alla fall för stunden.

Outfit: Gröna slappa byxor, blå-grå-grön tröja, brun tröja över och grå sockor. Fruktansvärt hett. Kan ju även bero på att det är jag som bär upp det så bra.

Kändiskoll:
Bäst att byta spår, börjar bli lite enformigt. Över till kändisskvaller när det är som bäst. För det första; Elton John shoppade kläder för 12 000 dollar och för det andra; Lady Gaga gjorde ett intressant (i brist på bättre ord) framträdande på nyår. Seriöst? Bra jobbat där. Att handla kläder för helt galna summor är väl inte speciellt svårt när varje klädesplagg kostar en förmögenhet och att Lady Gaga gör någonting som sticker ut är väl helt normalt? kändistorka månne? Känner att jag borde sparat Lady Gaga nyheten till imorgon. Äsch, det är säkert någon kändis som hittar på någonting fyndigt till dess.

Tips: Den du hatar är inte elak, bara missförstådd. Vad sägs om en andra chans? Eller kanske en femtioåttonde? etthundrasextiofjärde gången gillt som det heter.


Jobba imorgon med tror jag bestämt? Kanske skulle strunta i det. Djuren kan väl ta hand om sig själva. Kom igen. Hur svårt kan det vara liksom. Och jag som brukar påstå att djur är smarta. Det tyder ju på hur smart jag är. Djur är dumma, kött är gott och skjut alla vargar. Det är allt jag har att säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: