irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Nio

Kategori: Trams

Internet konstrar. Ska alltid vara så jävla märkvärdigt. Vet du vad Internet? Ta dig i röven.


Dagen: Full. Och då inte som i onykter, utan fullproppad dag. För min räkning. Haft lektioner på förmiddagen och fräste till jobbet direkt efter för att komma hem runt sju. Tur att jag har tagot hand om mig ordentligt så att jag har massor av energi till övers! ...

Outfit: Brunaktig tröja med blommig huva, grå byxor och svarta sockor.

Kändiskoll: En av mina källor (helt och fullt pålitlig såklart) skriver att den föredetta (!) skandaldrottningen Britney Spears skämmer bort sig själv. Hon fixade naglarna och köpte en frappuccino. En annan källa (även den som sanningen själv) rapporterar om att Will Smith vill bli president.

Tips: Se inte de sämsta sidorna hos dem du möter. För, ja, alla har dåliga sidor. Så även jag.


Nu sa Internet godmorgon. Bäst jag sticket iväg och duschar och inte sliter på det för mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: