irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tre minuter i

Kategori: Trams

Dagen: Jobbade, traskade hem, åkte dit igen på kvällen, lilla V var duk-duktig, tittar nu på TV. Strictly Ballroom går på kanal ett, fantastiskt bra film! Har sett den förut. Visste däremot inta att den var regisserad av Baz Luhrmann, alltså regissören till Moulin Rouge, och likheterna är mycket påtagliga när man letar efter dem!

Outfit: Kom igen, klockan är snart tolv, jag är hemma och ska snart sova. Så om jag hade haft en outfit hade det varit en enkel t-shirt. Och det är det också.

Kändiskoll: Nej, för att jag satt inte bänkad framför Let's Dance. Det dansas så trevligt i Strictly Ballroom och det räcker för mig.

Tips: Ha en glad helg.


Jag är tråkig. Måste hitta på någonting spännande här snart. Annars dör ni av uttråkning. Eller, ni kan ju förstås sluta läsa, men jag lär dö av uttråkning. Jag måste ju skriva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: