irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tjugo i .

Kategori: Trams

Dagen: Upp i alla fall på förmiddagen och tog en lugn morgon. Därefter jobba en lagom liten stund med syster  som sällskap. Hon kom hem idag. Hon trivs inte så bra när jag inte är så nära. Kära syster. Du måste lära dig, vi kommer inte att leva tillsammans jämt, du måste inse. Hur som helst,  lilla V var duktig, så även den andra. Kom hem, åt, syrrans vän kom över, jag spöade skiten ur päronen i Bissmark (kortspel. Jag ÄGER) och spenderade sedan tid vid TV:n. The Commitments gick. Mmmm som i mmmusikfilm. Har duschat, ska sova.

Outfit: Nej. Eller, jo, jag är ju inte naken. Men inget av värde. För det brukar ju annars allt jag har på mig vara. Men en t-shirt. Med tillbehör. Jag ska sova. När som helst nu. Men man måste ju ge sina läsare vad de (ni) vill ha. Oh, ni är så krävande. Yeah, right, I wish.

Kändiskoll: Robinson-Robban har blivit pappa. Undrar vilken färg ungen har. Spännande. Typ...

Tips: Gör någonting som är värt. Ovärda saker är så ovärt.


Imorgon blir en oledig dag. Så att säga. Och jag osover just nu. Det ska jag så ändra på. Alltså ofortsätta med. Min humor är väldigt obra. Ni kan ju alltid osluta läsa om ni vill. Eller ovill som jag antar att det blir i de flesta fall.
Jag borde gå och dö någonstans. Kan man tycka. Men det ska jag inte! Vem ska då ha en blogg som är helt värdelös och som ni tvingar er att läsa ibland för att ni känner ett ansvar att göra det? Värdelösa bloggar finns det i och för sig gott om.
Snälla, få mig att sluta med det här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: