irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tioisch

Kategori: Trams

Dagen: Fruktansvärt rolig måste jag säga. Höjdpunkten var att jag var tvungen att gå upp tidigt för att ta mig in till staden för en lektion på en timme. Alltid lika roligt. Att vi dessutom gick igenom planeringen och betygskriterierna gjorde inte saken bättre. Ja, jag vet att man måste göra det, men det är inte det roligaste. Hade hellre börjat jobba på en gång för att hålla mig sysselsatt. Hade riktigt svårt att sitta still, och hade gärna hoppat ut genom fönstret för en dans på taket utanför. Men som den väluppfostrade och belevade elev jag är lät jag naturligtvis bli.
Jobbade på kvällen.

Outfit: En fransk 1800-tals afotonklänning, naturligtvis.

Kändiskoll: Tjoho! Vår käre Prins Carl Philip Edmund Bertil Bernadotte är numera tillsammans med den föredetta Paradise Hotel-deltageren Sofia Hellqvist. Vilken underbar dockusåpa...! På tal om dockusåpor, vad har Basshunter AKA Jonas Altberg för sig i brittiska kändis-Big Brother? Varför är han med över huvudettaget? Mycket möjligt att de svenska medierna vinklar och håller på, typiskt dem. Jag har inte sett någonting annat om någon annan deltagare. Men det förstås, de är väl som änglar allihop i förhållande till Mr Altberg.

Tips: Äsch då. Borsta tänderna.


Imorgon är en annan dag (var nära på att det blev ett j istället för d. Hade kanske också passat bra).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: