irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tio

Kategori: Trams

Dagen: Jag minns jobb. Och plugg. Och en cykel. Och mer jobb. Och den där förbannade cykeln igen. Nu är jag trött. Mina ögon vill inte se mer för idag. Det ger jag blanka fan i. Jag måste ju ta mig hela vägen upp och duscha, borsta mina tänder (tur att jag skrev mina tänder så att ni inte tror att jag står och skrubbar någon annans. Kanske borde lägga till att det är mig jag duschar? Äh.), byta om och ta mig till sängen.

Outfit: Grå byxor, plommonfärgad fleecetröja och grå sockor.

Kändiskoll: Jag måste medje att jag är lite bekymrad för Robbie Williams räkning. År 2009 fick han bara ut 2,7 miljoner kronor. Usch. Han har det inte lätt inte. Och andra sidan bör han väl ha kvar några av de 320 miljoner kronor han tjänade år 2007. Eller?

Tips: Slappna av, ta det lu-u-ugnt (OBS, tipset snodde jag från Mika. Kanske lite fult?)


Morgondagen lär bli lika rolig som denna.
Får jag sova nu?

Nej, snart.

Nu skriver jag med mig själv. Pinsamt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    A vafan. Jag kan kommentera mina egna kommentarer 20ggr ibland å hinna tycka både att ja va skum å sjukt smart, prata me sig själv e helt normal

    2010-01-24 | 01:18:25
    Bloggadress: http://denperfektapartnern.blogspot.com
  • irtsa säger:

    Då kan jag pusta ut alltså? Skönt. Det blir så tomt annars när det inte är någon annan närvarande..

    2010-01-24 | 06:51:54
    Bloggadress: http://irtsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: