irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tio över tio

Kategori: Trams

Dagen: Började bra, inte bara dagen, utan den nya terminen, med en försovning. Syster kom in till mig när jag sov. "Skulle inte vi åka fem-tio över åtta?" "Joo. Vad är klockan" "Fem över". Godmorgon. Men jag kan inte minnas när jag senast försov mig, men inte direkt ett peppande sätt att starta allt med. Fick skjuts in till staden och fick åka stadsbuss sista biten (oj! Buss inne i staden! Så intressant!). Startade upp i skolan träffade vänner, men morgonen hade helt klart fått mig "ur balans", för att låta lite... snobbig. Bussade hem, tog bilen hem (sovmorgonen förstörde för mig, skulle åkt direkt till jobbet) och tillbaks igen. Jobbade och kom hem igen vid en bit efter åtta. Då var det bäst att äta. Full, lite stressig dag. Mycket att göra, men det kan vara skönt.

Outfit: En snygg mossgrön t-shirt med den lite snygga slitna looken och grå bomullsshorts. Myyyyys! (Uhu.. )

Kändiskoll: Britney Spears pojkvänn Jason Trawick ska tydligen ha varit otrogen när hon började planera bröllop. Okej, att du inte vill gifta dig kan jag förstå, men kan du inte säga det till din partner? Känns liksom lite... tja, valet är ju fritt förstås.

Tips: Alltså, en trendig vinterjacka är ju bara rätt i denna kyla! Klä er varmt nu sötisar! (Uuuuuuhu...)


Nej. Nu har alla gått och laggt sig. Bäst för mig att göra det samma. Måste bara först. Sedan till en morgondag, även den fullspäckad. Och sedan till en termin, som jag undrar lite hur den ska gå. Men med tanke på att tiden flyter förbi när man har mycket att göra lär jag väl knappt hinna uppleva den. Och det kan ju vara positivt.  Slippa känna efter, slippa tänka. Och andra sidan, vad väntar i änden på den?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: