irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tio i tio

Kategori: Trams

Dagen: Skapligt skönt att inte vara tvungen att gå upp sådär plågsamt tidigt. Och gissa vad; visst har jag pluggat. Hur förvånande det än kan verka. Sedan har jag även cyklat till jobbat. Det ni, cyklat! På is och hårt packad snö. Utan att slå ihjäl mig. Fy fan vad duktig jag är.

Outfit: Rustning. För att känna mig stark inför helgen.

Kändiskoll: När vi ändå har haft en Two And A Half Men-stjärna på tapeten kan vi väl lika gärna fortsätta med nästa? Jon Cryer misstänker att hans föredetta fru Sarah Trigger anlitat en lönnmördare för att.. ja, det är väl ganska uppenbart. Surt läge. Är det så man gör när man är lite griniga på varandra? Låter lite bökigt om ni frågar mig.

Tips: Prata om saker. Tror det löser mer problem i längden. Eller, det är klart, om man låter mörda sin ex-respektive är ju alla problem borta med personen. I alla fall en del av problemen. Man slipper konfrontera och bråka med personen flera gånger om. Så det kan ju hända att det är värt att köra på det spåret?
Om ni skulle testa kan ni ju återkomma till mig och tala om hur det gick. Om det känns lättare att leva och livet är underbart och så vidare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: