irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Skärpning, tack!

Kategori: Trams

Dagen: Drog glatt iväg till jobbet, jobbade med hjälp av chefen, sprang runt med lilla V ett tag och fick skjuts hem av bossen när allt var klart. Det var mycket vänligt, annars skulle jag nämligen fått cykla hem och det var mycket snö både i luften och på backen så det var skönt att slippa. Därefter ledvde jag som i dimma eftersom jag var tvungen att leka med denna vackra dator och installera saker på den och så vidare. Har inte gjort någonting vettigt. Såklart inte.

Outfit:
Röda byxor, plommonfärgad fleecetröja och svarta sockor.

Kändiskoll:
Superstjärnan Madonna vill ha barn med sin 22-årige pojkvänn.

Tips:
Låt inte datorn ta över ditt liv.


Vad är det här? Typ fjärde inlägget idag? Jag är en så bra bloggare!
Tyvärr tar jag inte vara så bra på mig själv. Nu är det så att jag har cam på denna dator och det är inte bra. Oj videosamtala med folk är ju roligt! Jag är så förlorad. Nu MÅSTE jag sova. Jag håller på att somna där jag sitter (här jag sitter snarare, men det låter inte gramatiskt korrekt). Jag som skulle gå och lägga mig tidigt... Jaja, bättre sent än aldrig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: