irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Ska, jag ska

Kategori: Trams

Efter denna fullproppade vecka som har försökt få mig att gå under utan att lyckas (mig - veckan, 1 - 0) ska det bli fruktansvärt skönt med en ledig helg. Och att ikväll åka in till staden och göra vad ungdomar gör bäst.

Har pluggat, kanske att jag blev distraherad av saker på Internet, men gjorde till slut vad jag skulle.

Nu är det dags att ta sig till jobbet på bästa sätt. Jag ska nog låta min kära vän cykeln följa med idag. Tar lite väl lång tid att gå. Hoppas cykeln inte blir sur för den kalla resan och vägrar följa med. Men stryk löser allt, så om den inte uppför sig...

Det snöar.
Snart blir det till att räkna snö i meter istället för decimeter, eller som vi brukar få göra, millimeter.

...men det är faktiskt lite fint ändå.

Not till mig själv: Sluta försöka komma undan jobbandet genom att desperat hitta på skit att blogga om.

Nu tog dessutom skivan slut. Vad tyst det blev. Måste vara ett tecken. Bäst att dra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: