irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Sena vanor

Kategori: Trams

Dagen: Sov kanske en aning för länge, tog en lugn morgon. Sedan iväg och jobba, hem och laga mat och inte så mycket mer. Lyssnat på radio och när radion inte höll de mått jag ville ha satte jag på en skiva. Alltså, Creedence Clearwater Revival, satan vad bra! Blir aldrig gammalt. Kan inte låta bli att irritera mig på att många låtar påminner om varandra. Hur som helst sjukt bra. Var ett favoritband när jag var yngre, undrar varför jag släppte dem. Måste återuppta.
Under dagen har jag även irriterat mig enormt på hur finnarna har reagerat på vad som har hänt i deras land. Alltså, ursäkta, men det är inte första gången det händer (alltså någon springer runt och skjuter folk med något slags skjutvapen). Föregående gånger har det varit personer med finskt ursprung, och när det inte är det börjar man diskutera landets invandringspolitik. Kan det inte vara så att man ska se över landets vapenlager istället? Inte vet jag, bara ett tips alltså.

Outfit: Grå byxor, grön tröja och grå sockor.

Kändiskoll: Följa upp det never-ending dramat mellan Brooke Mueller och Charlie Shee månne? Det som är never-ending är väl egentligen medias skvaller om det. Hur som; denna misshandel var tydligen inte den första.

Tips: För ett trevligt, välfungerande förhållande, slå, missandla eller någonting annat som skadar din partner fysikt och/eller fysiskt. Osmart. Liksom.


På tal om osmart, jag ska jobba imorgon. Jag är, även denna dag som så många andra, så körd. Måste bli bättre på det här med att gå och lägga mig. Men nu är jag på gång. Ska bara duscha först. Och klandra mig själv lite. På åter.. tja, någonting.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: