irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Och den är här!

Kategori: Trams

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Här sitter jag vid matbordet med min fiiina dator! Nu kan jag göra vad jag vill! Hoppa baklänges på E4:an, leva med rävarna, tugga på pianot, knarka (vilket man kanske skulle kunna tro att jag redan gör), prata på mitt eget påhittade språk, kasta bollar på dumma människor, springa ett varv runt jorden, äta fjärilar, ..ojdå. Nu säger datorn åt mig att jag måste starta om den för att avsluta installationen av ett program. Jag får väl fortsätta tala om allt jag kan göra senare.

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Skönt att höra att du lever Astri! (med eller utan knark?) jag har också cam på min nya bärbara, så nu kan vi ju titta på varandra genom den, i stället för att ses IRL. haha.

    2010-01-20 | 10:39:48
  • irtsa säger:

    Haha, ja! Det kan vi göra! Med Internet, cam etc. behöver man aldrig någonsin ses IRL. Är det inte skönt...? Vi kan ha nät-dejter!

    2010-01-20 | 14:08:21
    Bloggadress: http://irtsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: