irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Mellan nio och tio

Kategori: Trams

Dagen: Drog mig upp och släpade mig till jobbet. Tyckte det var på tok för tidigt. Men det var det inte. Enligt somliga hungriga varelser. Chefen ringde för att tala om att de inte alls åker till den där stora staden på grund av vädret och jag jobbar färdigt. Åker hem i deras bil, åker tillbaka till ungarna ( det går bra nu, kompis de går bra nu!) fixar med lilla V och går hem. Gick... ja, det gick, men fan vad kallt det var. Det är inte jättelångt, men tre kilometer är ändå en snutt. Sedan åt jag och råkade få lite för mycket stark sås på min taco. Det brann. På ett ställe. Nu är jag så trött att jag hålelr på att falla ihop i en liten hög. Inte så trött att ögonlocken är tunga, utan riktigt trött! På alla sätt. Gått och lagt mig för sent. Och upp för tidigt.

Outfit: Jag ser inte. Ögonen har grusat igen. Jag minns inte. Det fungerar inte. Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra.

Kändiskoll: Ha, knappast.

Tips: Kan ni inte komma på någonting vettigt själva era djävlar???


Sova, sova, sova, säng, säng, säng. Först duscha bara.
Det är vitt ute. Hm, godmorgon.
Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: