irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Lat-timme

Kategori: Trams

Jag sitter mest här för att slippa gå ut och frysa häcken av mig. Men snart måste jag ju. Men jag har andra måsten först. Jag erhm.. måste.. kolla om det har hänt någonting viktigt i mejlkorgon och på Facebook.. Det hade det, inte.  Eller, det beror på vad man menar viktigt förstås. ...funderar på om man kan vända och vrida på det så att man kan få det till att bli viktigt. Tyvärr tror jag att det är kört.

Just nu spelas en cover på Mando Diaos Dance With Somebody. Bra original, dålig cover. Vem som har gjort den? Meja. Ojdå, det tyckte jag var oväntat. Jag tyckte om henne när jag var liten. Ja, jag har varit ung. En gång i tiden.

Nu ska jag sluta tramsa. Eller, det kommer jag ju inte göra, men sluta dela det med er i detta format. Relativt värdelöst. Där har ni mitt liv i ett nötskal.
...jag kanske skämtade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: