irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Kallare

Kategori: Trams

Dagen: Sovmorgon och därefter en jädrans massor av roliga och spännande saker. På ett ungefär. Vi fick gäster som var en av morsans gamla kompisar, hennes respektive och ett av deras barn som är ungefär i min ålder. Vi åt lunch, jag åkte en svängom för att jobba, kom hem, duschade, åt kvällsmat, sade adjö tll gästerna, slötittade på TV och även hämtat min syster från bussen (som jag visst skjutsade till tåget efter jobbet, slarvigt att missa en sådan viktig punkt).

Outfit: Jeans, fräscht marinblå fleecetröja med en lilla tunika som sticker ut under på ett modernt vis och grå sockor.

Kändiskoll: Nej. Och idag har jag försökt. I alla fall lite. Men, konstig som jag är, bryr jag mig inte så mycket om hur lika olika stjärnor är om några år. Jag är ledsen, men om det är det bästa skvaller som finns just nu... Alla håller sig väl inne i kylan. Jävla Ryssland som ger oss denna kyla. Ska emigrera till ett land långt bort frpn Ryssland. Något som ligger nedanför. I och för sig är det väl ganska svårt att göra det motsatta.

Tips: Kläder. Lager på lager på lager på lager. Och så en jävligt varm jacka på det. Och varma sockor. Och varm mössa. Och extrema skor. Gärna med små element i.


Imorgon är det jobb, jobb, jobb som gäller. Bossen ska bort, så ska även tillbringa natten där. Och även på fredag blir det mycket jobb. Men slutar tidigt då, och det är ju skönt förstås.
Oj, nu ropar visst min säng på mig. Den tycker att jag ska värma upp den. Bäst att lyda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: