irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Igen. Fan.

Kategori: Trams

Jag tror jag ska ta och slänga ut datorn genom fönstret. Jag har förvisso kommit så långt som till sängen, men det är nästan det värsta. Utan dator hade jag somnat så fort mina halvöppnade ögon anat sängens konturer. Nu... ja, jag tror att ni förstår. Jag älskar den. Men fan vad jag hatar den. Men jag kan inte slänga ut den genom fönstret. Den skulle frysa något alldeles förskräckligt. Det kanske den har gjort sig förtjänt av, den förstör mitt liv något alldeles förskräckligt.
Jag loggade förvisso ut från alla sidor... men tänkte att jag skulle fortsätta med ett projekt och fastnade. Nu ska jag fastna i den sköna känsla man har när man sover.

Jag ska.

Kommentarer

  • DPP säger:

    Jag skulle aldri fixa ha dator. Släng ut skiten å testa leva ett tag.Kan va risky men vafan ta chansen asså

    2010-01-21 | 03:58:41
    Bloggadress: http://denperfektapartnern.blogspot.com
  • irtsa säger:

    Den hänger löst. Den hänger löst...

    2010-01-21 | 20:41:31
    Bloggadress: http://irtsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: