irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Helg

Kategori: Trams

Skönt med helg så att man verkligen kan få sova ut och ta det lugnt och... vänta här nu. Just det, det är inte förens nästa helg. Min telefon (väckarklockor är så 1990-tal) står på stadiga 06:00. På söndag kväll kommer jag mer likna Gollum och hur han skulle sett ut om han hade blivit 180 år. Det vill säga mycket fräsch.

Bäst att förebygga det genom att lägga ifrån mig datorn för att sluta mina ögon och ligga helt stilla under täcket, dra upp det till öronen och känna hur sömnen kommer till mig i ett perfekt tempererat, tyst och mörkt rum. Ja, det skulle hända om det nu inte var så att:
  1. Datorn jag har är nyinköpt
  2. Mor tittar på TV i rummet bredvid
Bäst att göra ett försök i alla fall.

Helvete! Halv tolv? Hur fan gick detta till?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: