irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Fan

Kategori: Trams

Jag är jävligt osmart, ointerligent och ofiffig och jävligt sur på att min beställning på den bärbara datorn tydligen har annullerats! Vadå ingen inbetalning, jag hade ju för fan betalat! Jag gick ju till och med in på min Internetbank för att titta efter, och de hade lagt undan en summa!
Sur. På det och på mig själv. Jag ska ju för fan upp tidigt imorgon. Vad in i helvete gör jag uppe? Har dock ingen skola, men jobbar. Och det är mycket mer jobbigt.

Ni vill såklart ha er dagliga dos av mitt liv? Ja, men såklart att ni vill. Vem skulle inte vara intresserad av någonting sådant, liksom? En annan människas meningslösa liv. Jag tänker göra er besvikna och frångå mina principer och skita fullständigt i era behov och sätta mina egna i första rum. Eller, det är ju redan för sent, men jag ska sluta.

Nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: