irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Vanliga

Kategori: Trams

Dagen: Hade en lektion på morgonen vilken det bara var att släpa sig in till. Åkte hem och satt hemma några timmar för att sedan åka och jobba. Det var roligt väder när jag skulle köra hem, snön som yrde och blåste precis överallt gjorde att min sikt blev helt klart begränsad. Jag låg i 30 km/h hela vägen. Det var som att ha en suddig vägg framför sig. Ett tag funderade jag på att bara gasa och hoppas på det bästa, men när jag insåg att jag inte hade den blekaste aning om var vägkanten befann sig tyckte jag att det var något lite smartare att ignorera den impulsen.

Outfit:
Vit. Vitt är allt jag ser. Eller var. Innan det blev mörkt.

Kändiskoll: När Fever Ray AKA Karin Dreijer vann P3-Guld i kategorin Årets Dans höll hon ett tacktal (var nu gränsen går för ett sådant) som har blivit mycket omskrivet, även utomlands. Katy Perry ansåg att det var genialt och skrev på sin Twitter att on hon vinner en Grammy är det så hennes tacktal ska vara. För er som håller på att spricka av nyfikenhet och undrar hur det tacktalet kan ha sett ut: http://www.youtube.com/watch?v=ymCP6zC_qJU

Tips:
Ta på er regnkläder och gummistövlar av gigantiska storlekar och fyll med allt mjukt ni kommer över. Om ni ska gå ut det vill säga. Annars kan ni ju bara stanna inne och hålla er nära ett element.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: