irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Kvart över åtta

Kategori: Trams

Dagen: Slitit hårt! Eller jag har i alla fall jobbat. Och hjälpt en vän med några matematiska svårigheter. Eller svårigheter och svårigheter... när man inte kan det är det svårt. Så är det ju med allt. Sedan har jag... varit meningslös, lagat mat och ätit mat.

Outfit:
Eftersom jag nu liknar Gollum ganska bra (ni måste erkänna att jag har jobbat duktigt på att slita på mig själv, bortsätt från dagens meningslöshet då) tänkte jag försöka köra fullt ut. Go all in så att säga och har dagen till ära endast på mig ett skitigt, söndertrasat höftskynke. Kan inte säga vilken originalfärgen är. Nu är det brunt i alla fall.

Kändiskoll: Äntligen! Lady Gaga är ingen man! Puh. Nu känns det bättre. Men om ni frågar mig är inte Lady Gaga  en person, utan ett fenomen. OJ! Jag googlade precis Lady Gaga för att ta reda på vad hennes riktiga namn är (Stefani Joanne Angelina Germanotta, men det blev liksom lite oväsentligt) och blev förvånad över hennes födelsedatum! Hon och jag är födda samma datum! Det måste ju betyda att jag är cool! Eller hur? Hon var också yngre än jag trodde. Född 86. 1986 that is. Nu måste man ju vara noggrann med sådant.
Dessutom: Miley Cyrus har köpt (skaffat, snott, vad vet jag? Inte mycket) en hundvalp. Mycket användbar information.

Tips: Titta på en katt som sover ibland. Det är ganska rofyllt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: