irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tjugo i nio

Kategori: Trams

Dagen: Hoppade upp ur sängen med ett brett leende på läpparna i morse. Eller... hur var det nu? Hur som helst, körde bil till bussen med en liten härlig sladd på vägen (det var bara för att jag skulle vakna, jag lovar) och dagen fortsatte med tre mycket spännande och lärorika lektioner. Såklart. Sedan var det bara att åka hem efter lunchen. Jag hade lite tid på mig här hemma innan det  var dags att åka och jobba. Jag tänkte sitta och göra viktikgt plugg när jag ändå hade lite motivation uppe, men datorn höll fortfarande på att stänga av sig från igår kväll. Den höll på med någon slags installation. Det var bara till att lägga om planerna och göra onödigt plugg. Har varit iväg och jobbat och sagt hej till lilla V och när jag kom hem igen var datorn ännu inte klar. Dessutom såg det inte ut som den jobbade längre (den var på sista steget, men tänkte inte). Då tyckte jag att det var bäst att sätta den på plats och visa vem som bestämmer. Så jag stängde av.
Jag gillar att förstöra nya saker jag köper. Den här datorn är så körd.

Outfit: Det trendigaste ni kan tänka er.

Kändiskoll: Lite, men orkar inte ens låtsas som att jag bryr mig. För, seriöst, idag handlar det mest om kärlekstrassel, nya pojkvänner och flirter. Guuuuuuud så tråkigt. Kan ingen kändis hitta på någonting roligt? Jag måste tacka Basshunter AKA Jonas Altbergs påhitt. I alla fall någonting lite mer originellt.

Tips: Självdisciplin. Det vore sannerligen inte helt fel.


Kanske skulle ta åt mig mitt eget tips. Bäst att göra det.
Vad mer? Jo, mor gjorde iordning varm choklad med grädda och konjak till mig. Det tackar jag för. Om jag spetsar den ytterligare kanske det blir roligare att plugga...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: