irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

22:22

Kategori: Trams

Dagen: Upp, träffade pappa som hade försovit sig och stressade iväg (inte likt honom!), åkte iväg till bussen, till skolan, hade en lektion, ett möte, pluggade med några polare som jag även lunchade med. Efter det var det bara att ta sig hem igen. Och jobba. Och komma hem. Och hämta pappa. Och... sedan försvann tiden fraför denna ..tja, jag kan inte kalla den dumburk, den må vara dum, men det är fan ingen burk.

Outfit: Oj, nu har jag bytt. Jag påbörjade detta inlägg och att skriva "Outfit:" i marinblått, men har sedan dess duschat och bytt om till min sovutstyrsel, det vill säga mina vackra hallonröda byxor och blålila t-tröja. De där vackra kontrasterna.

Kändiskoll: Ojojoj, nu är det smaskigt ska ni veta! Jag har ju följt kändisparet Charlie Sheen och Brooke Mueller och jag bara måste ju fortsätta på det spåret nu när det händer saker där, måste! Fru Mueller fördes till sjukhus på grund av akut lunginflamation och herr Sheen var naturligtvis tvungen att hälsa på trots besöksförbud! är det inte skamligt? ...nja. Nästa då: Britney Spears beslöt sig för att inte delta vid det förhör i rätten hon var kallad till. istället sprang hon runt och köpte dyra (no shit) smycken till sig själv och gjorde manikyr (eller pedikyr, eller någonting annat-kyr). Till hennes försvar hade hon velat flytta tiden för förhöret. Det gick sådär.

Tips: Om ni vill få någonting gjort; logga ut från era konton som har med Internet att göra. Det har jag. Jag lyckades duscha.


Nu ska jag ta med datorn till sängen.
Såsär ja. Nu sitter jag här med en hög kuddar bakom ryggen. Tur att denna blogg är jättemeningsfull och att jag har så mycket vettigt att skriva. Nu ska jag nog ta och skriva lite ännu mer nödvändiga saker, som skolarbete. Till exempel.

Sen ska jag på dejt med John Blund. Han är sååååå het.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: