irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Saker

Kategori: Trams

Dagen: Tja, det är mycket möjligt att ni redan vet, men jag var ju uppe... en aning sent igår. Konstigt att det var svårt att komma upp i morse. Märkligt. Jobbade och for hem och jobabde lite till. När jag var hemma bråkade jag med ett tal. Inte bråk (ha...ha...) utan tal med i. Blablabla, ingen bryr sig. När jag kom hem efter andra jobbvändan var det att snabbt proppa i sig någonting att äta och försvinna upp och hålla sig undan från alla tusentals damer som uppehåller sig på nedervåningen. Mor har vinprovning. Dum ursäkt för att få supa sig full om ni frågar mig. Simpsons och Family Guy uppehöll mig.
Jag är förbaskat trött. Ska lugnt ta och slagga nu. Borde gått och lagt mig för timmar sedan säger min kropp. Men som att jag lyssnar på den liksom. Den ljuger bara. Den säger fortfarande att jag har ont i benen när jag springer (vilket jag alltså fortfarande undviker, men funderar på att börja fresta lite på dem... kan hjälpa). Den kan ta sig (...mig) i röven (fan vilket hoppande det blev, kroppen skriver jag om nu). Jag ska inte ge den några korkade infall. Tur att jag har en vilja som styr. Den har kroppen i ett järngrepp. Typ. Förutom bengrejen. Och en del andra saker.

Outfit: Gladpack.

Kändiskoll: Lady GaGa kollapsade innan en konsert. Ajdå. Illa. Arma människa, hur ska hon klara sig? Jag har hörtalas om några hus som kollapsade i Haiti...

Tips: Släng inte mat på golvet.


Just det, annulleringen ni vet? Jag hoppashoppashoppas att det var min första order de syftade på (vilken jag avbröt, men senare fick någon slags bekräftelse på i alla fall). Hoppas. Hoppas. Jag vill ha min dator nu för bövulen! Men det var nog den första...

En helt annan sak (förbered er på, typ, det värsta i-landsproblemet); jag har ett otroligt simpelt spel på min älskade mobiltelefon där man ska flytta på brickor och få det till en bild och som jag brukar sysselsätta mig med när jag har otroligt tråkigt eller ska somna (för att ha någonting tråkigt att göra som gör ögonen sömniga). Detta spel har jag råkat radera. Knapplåset var inte på. Jag kan inte låta bli att tycka att det ändå var lite skickligt gjort.

Nu ska jag se om jag är tillräckligt skicklig för att somna utan ett skitmeningslöst spel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: