irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Dagens

Kategori: Trams

Är klockan redan nio? Okej, vi gör det snabbt. Som ett plåster. Det gör ont, men måste göras (ville inte skriva måste bort...)


Dagen: Jobbade, tog hand om lilla V, cyklade hem och... satt?

Outfit: Marinblå. Matchar inte min nya Gollum-stil, jag vet, men det blir så tjatigt med det där höftskynket. Dessutom blir det lite dragigt om benen.

Kändiskoll: Magdalena är kär i, jag citerar: "en vanlig kille". Det var alltså hon som sa.

Tips: När ni är i det stadiet då ni verkligen ser ut som Gollum, undvik speglar, man får sig en chock.


Jag har skitmycket att göra. Det är inte lätt att få det att gå ihop när man både pluggar heltid och jobbar deltid. Sedan är det bra om man kan träffa vänner och ha ett liv. Men det kan ju jag glömma. Nu ska jag stänga ned Internet. Helst vill jag stänga ned mig själv också...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: