irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Attans!

Kategori: Trams

Jag hann inte innan klockan tolv! Illa. Mycket illa. Jag får väl då ta att sammanfatta gårdagen, det vill säga söndagen. Den 3 januari 2010. Ovant att skriva 2010. Dagens i-lands problem; "asså shiit asså det e typ aaaasajoobbigt att skriva 2010 de tar typ såå mycke längre tid att blogga nu". Okej, nu känner jag mig fjantigt. Ett mycket tarvligt försök att försöka skapa någonting... ja, någonting. Det gick som vanligt käpprätt åt helvete. Bäst att gå vidare till dagen. Gårdagen.


Dagen: Stack glad i hågen (tja, typ) upp och jobbade. Blev kvar länge. Skulle ta hand om lilla V, en annan, prata med alla, äta lite och så. När jag väl kom hem var jag (förvånansvärt nog, och; för att bryta mönstret) väldigt trött. Gick ändå över till grannen för att vara lite sällskaplig. Och nu har jag precis kommit hem. Och (fortfarande mycket märkligt nog) trött.

Outfit: Gröna slappa, ...vänta, hade nog samma kläder igår. Skaaaabbigt.

Kändiskoll: Dagen är ju förbi, så... för sent för det helt enkelt. Det får bli imorgon. Alltså idag. Jag missade ju faktiskt igår. Rörigt. Och det är då ingenting jämfört med hur det är inne i mitt huvud. Huh, läskigt.

Tips: Gör inte saker svårare än vad de är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: