irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Äsch

Kategori: Trams

Konjak gjorde det inte roligare att plugga. Jag är värdelös. Och helt jävla körd. Tror att jag är ledig imorgon. Ska jobba på kvällen, men ingen skola. Typ. Då måste jag plugga. Men det kommer jag att göra. Ni känner ju mig.
Jag är:
  • duktig
  • ambitiös
  • målmedveten
  • disciplinerad
  • motiverad
  • arbetsam
Oj. Jag har inte duschat än. Jag fastnade i samma projekt jag fastnade i igår. Som den disciplinerade unga dam jag är.

Här om dagen sa jag till min kära mamma: "Mig skulle det fungera att aga". Ja, på riktigt, jag sa så. Om någon satt med en kniv och hotade att stycka mig när jag inte gör vad jag ska, skulle jag göra vad jag borde. Jävlar vad mycket jag skulle få gjort. Någon intresserad?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: