irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

21:21

Kategori: Trams

Dagen: Jo, en dag har det väl varit. Inte så intressant kanske. Åkte och tränade med lilla V (!) och jobbade på kvällen. Och det gick väl bra.

Outfit: Ja, det har jag väl. Men inte så intressant. Bruna rutiga byxor, marinblå fleece och grå sockor. Snoffsigt kan tyckas, men det är det inte. Oj, svarta strumpor. De grå är under. Vik-viktig information. Så att säga.

Kändiskoll: Nej, det har jag väl inte. Det händer säkert någonting intressant. Typ som att Anders Bagge numera är singel. Där får ni vara snabba! Att ta er bort. Långt bort.

Tips: Ja, jättemånga, jätteintressanta saker såklart. Typ; var snäll och rar.


Nu är det slut på ledig- och latheten. Hur ska det nu gå? Det får framtiden utvisa och ta hand om, jag bara flyter med. Om det blir fel beror det inte på mig. Jag är oskyldig. Jag lovar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: