irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

21:12

Kategori: Trams

Varför tycker man att det inte är så farligt att plugga, utan kanske till och med så att det känns lite behagligt att göra sakerna man måste, men så fort man har satt sig vid datorn och inser att Facebook fortfarande existerar försvinner allt och man blir som en torr svamp i huvudet? Varför? Bäst att få ordning på dagen i alla fall, plugga lite och sedan upp till morgondagen och ta reda på hur min dator ser ut på riktigt!


Dagen:
Insåg till min ..tja, kanske inte förskräckelse, men inte direkt till min förtjusning att det var dags att stiga upp i morse. Bara att göra det. Åkte och jobbade, kom hem, duschade, kokade två ägg (det ena totalmisslyckat, det andra bara ganska misslyckat) åkte till bussen, pluggade på bussen (slarviga jag som inte hade läst det i tid), och fick ett samtal om att min dator kommer imorgon (!), kom fram, hade en lektion (där min läsning hade varit förjäves), gick till bussen, åkte buss, tog inte bara hem mig själv utan även fyra grannar, kom hem, åt och insåg efter ett tag hur trött jag är.

Outfit: Ljeans, grå tröja med trekvartsärmar och båtringning och svarta sockor. Diskret, men snyggt. Det är så jag jobbar. Eller, om jag hade jobbat hade jag jobbat så. Men jag är för lat.

Kändiskoll: Heidi Montag har opererat sig hela tio gånger! Plastic fantastic.

Tips: Gör det som verkar mest klyftigt. Inte bara för stunden.


Kan jag sova här tror ni? Snart kommer jag blogga från sängen med min bärbara! ..det kanske var mer information än vad som behövdes. Nu ska jag göra mig iordning för kvällen. Ni också. Det är en order. Anledningen: klokast så. Nu kom jag in på ordbajsandet igen. Slutar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: