irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Där igen

Kategori: Trams

Huh. Jag är trött. Fett trött, alltså. Det är inte lätt att vara ung. Sannerligen inte. Jag har jobbat. Kom hem tidigt och höll på med mitt projekt. Gräver djup. Kan hända att jag lär mig någonting, dock tveksamt.
Jag är även mätt. Det beror på att jag har ätit. Det brukar kunna bli så då.

Över till...


Dagen: Med solsken i blick och ett brett leende på läpparna skuttade jag upp ur sängen samma ögonblick som jag kände på mig att alarmet skulle gå. Som alla morgnar alltså. Sedan har den förflutit. Dagen. Alltså.

Outfit:
En stilig svart frack. Med spetsiga lackskor. Svart skjorta. Röd slips...?

(Alltså, var fan kommer alla små flugor ifrån? Ni vet sådana där bananflugor? De flyger runt överallt och jag måste mosa dem om jag inte vill bli galen av att ha små, små svarta prickar flygande framför ögonen på mig. Minst en om dagen, tror jag just mosade den tredje för idag... Vila I ...helvetet och kom aldrig mer tillbaka! OK!?)

Kändiskoll: Jake Gyllenhaal och Jennifer Aniston har tydligen någonting på gång. Även andra verkar gå i de banorna. Som Britney Spears och Jason Trawick. Dessutom vandrar Hayden Panettiere och tungviktsboxaren Vladimir Klitsjko samma väg. Tydligen lär fröken Panettiere vara den första flickvän (bland en del, tydligen) boxaren visar upp för pressen. Undrar om det har någonting alls att göra med, typ, att hon är den hon är..?

Tips: Hoppa, skutta, gör vad ni vill. Men vad ni än gör; stå inte still.


Jag sitter och kämpar med att se. Ska duscha och sova nu. Helt klart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: