irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Sådär

Kategori: Trams

Dagen: Jodå. En ska la inte klaga. Var hemma idag. Från skolan alltså. Varför? För att jag behövde det. Hade dessutom bara en lektion och bor man på landet och ska ta sig... Det händer inte så ofta att jag skippar (märker ni hur jag försöker försvara mitt felaktigt beteende? Och hur det faller desto mer jag försöker?), och jag kan säga att det hjälpte. Nu är det bara att köra på som vanligt. Har även jobbat och så diket och det där, ni vet.

Outfit: T-shirt. Ja, och underbyxor då förstås.

Kändiskoll: Ewan McGregor har tydligen en älskarinna, Mélanie Laurent! Skam! De sågs gå armkrok i Paris och har tydligen gett varandra kärleksfulla blickar under inspelningen av Beginners, en kommande film där de spelar mot varandra. Dessutom; Hugh Hefner och hans fru kommer att vara officiellt skilda från och med den 11:e mars! Officiellt är här samma sak som juridiskt. De har inte varit ett par sedan 1998. Oj vilket gammalt årtal. 1900-talsårtal.

Tips: Gör inte det sämsta av situationen.


Klockan drog visst iväg. Eller, ja, visarna. Humooor.
Bäst att sova så att jag slipper min hjärna och de dåliga skämt den innebär.

Kommentarer

  • La Hostia säger:

    Undrar om det var tack vare dina kattfoton elr snöfoton jag hamnade här ?

    2010-02-11 | 00:21:30
  • irtsa säger:

    Kattfotona såklart!

    2010-02-11 | 19:26:17
    Bloggadress: http://irtsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: