irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Nu så

Kategori: Trams

Alltså, den där bönsalladen... Den går inte av för hackor.

Jag har bestämt följande: Den här datorn ska stängas av senast halv elva. Inga ursäkter godtas! (Gäller vardagar då jag jobbar/pluggar dagen efter.) Övriga datorer rörs bara när det verkligen finns ett behov, och det dagtid.

Över till vad bloggare förväntas göra. Ni vet, det där om dagen och vad jag har på mig och annat intressant.


Dagen: Jobbade, bla, bla, bla, körde in till staden där det dumma parkeringshuset var fullt vilket ledde till att jag fick köra runt i trafik och förbi rödljus (inte konstigt att man inte kallar dem grönljus) till nästa förbannade bilhus, parkera gå genom city för att komma fram. En kvart försent. Det jag missade var en tråkig film. Dessvärre inte hela. Skulle kört långsammare. Nej. Det skulle jag inte. Jag skulle kommmit i tid så att jag kunde hänga med från början. Har knappt någon aning om vad den handlade om. Därav dens tråkighet.

Outfit: Svarta byxor, assnygg stickad grå tröja och svarta sockor.

Kändiskoll: Oj, det händer så mycket intressant.

Tips: Om du svarar i telefonen och det inte är till dig (nu är det stenålderstelefon vi snackar om) lägg då inte på när du lägger ifrån dig telefonen. Framförallt inte om personen i andra änden inte presenterade sig. Det blir så jobbigt då. Dessutom kan det hända att personen som ringde har ringt flera gånger tidigare och du har svarat alla gånger. ...hädanefter, ring till min mobiltelefon om ni vill få tag på mig. Jag tänker inte svara hemma.


Nu är klockan snart halv elva. Adjö då.

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Har ni extra energi där ute på landet? Själv är jag mer eller mindre död kl. 21 eller 21.30 på kvällarna. kan inte förstå att man blir så trött av att gå i skolan, plugga, jobba och träna.? hm, konstigt det där :P Tror du vi orkar ses någon dag? tveksamt va?

    2010-02-02 | 14:28:10
  • irtsa säger:

    Jag är alltid full av energi, det vet du väl?

    Nä, visst är det märkligt? Jag förstår det inte riktigt själv...!

    Ses vore roligt! ...jag ska kolla. Pluggar heltid, jobbar halv, så lite körigt är det. Men det löser vi. Vi skulle ju skaffa ett liv, jue!

    2010-02-02 | 20:31:50
    Bloggadress: http://irtsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: