irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tjoho!

Kategori: Trams

Jag har nu upptäckt Internet i lägenheten! Nu. Det var ju kanske på tiden kan man tycka. Men, hey, bättre sent än aldrig liksom. Dessutom är det assegt. Alltså, assegt. Håller på och laggar och har sig. Det fanskapet. Men det finns ju i alla fall. Bra att veta, eftersom jag ska bo här i öven en vecka om. Om en vecka.

Kul att jag upptäckte Internet så att jag kan skriva fruktansvärt dåliga inlägg. Och försumma mitt pluggande. Men, det gjorde jag förut med genom överslagshandlingar. Försumma sitt plugg går alltid. Inga problem.

Hm.. kanske skulle ta och äta lite? Och andra sidan vill jag inte röra på mig, då kommer jag väcka den lilla råttan som ligger och sover på golvet. Hon snarkar. Gulligt.
Betydligt gulligare än när hon tjuter så att öronen förkolnas. Hur nu det skulle gå till. Ni får använda fantasin.

Äsch, sluta. Bara sluta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: