irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Dit och tillbaka

Kategori: Trams

Så kan det gå. När man ska jobba och inte har något Internet. Nu är jag hemma. Skönt. Skönt att ha bott själv en vecka också. Fast så själv har jag inte varit. Har haft sällskap i princip hela tiden. Det var trevligt. Och det får jag tacka för. Visst får jag?

Tack.

Hoppas att det var okej. Jag tog mig friheten, utan att vänta på svar.

Jag har prov imorgon. Så jag måste plugga. Jag orkar inte sammanbfatta. En annan dag. Typ.

Eh, vad fan, nu kör vi.


Dagen: Ledig förmiddag på första gången sedan förra fredagen! Skönt. Pluggat, jobbat, städat ur lägenheten. Tänk om jag kundfe städa här hemma lika noga. Tänka kan man ju.

Outfit: En snygg.

Kändiskoll: Vad fan tror ni? Jag har bott avskärmad från allt utom jobb (och kanske OS), så, absolut! Sibel tycker om smink och Bill Kaulitz tror att han kommer bli mördad. Jaha och ajdå.

Tips: Var rolig. På ett bra sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: