irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Suckar i takt

Kategori: Trams

Har pluggat. En del. Men det är svårt när man har så sjukt mycket att göra och därmed inte orkar ta tag i det riktigt. Har haft sällskap idag vilket var mycket trevligt. En person i samma sinnesstämning som jag. Att det kan vara så trevligt att prata om skit i livet. Och inse jobbiga sanningar. Jag tänker inte bli djup nu alltså, det är på tok för ansträngande.

Jag måste till lilla V. Det ska bli roligt att cykla fram och tillbaka. Nästan liten sugen på att göra ett sådant där hjärta nu ev en trea och ett mindre-än-tecken. Men så lågt ska jag inte sjunka.
På tal om hjärtan. Det är ju snart alla hjärtans dag. HAHA, vilket skämt.

Nu sitter mamma här och luktar kött, så jag ska nog trampa iväg.

Uuuuh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: