irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Sliten

Kategori: Trams

Dagen: Jobbade, pluggade, handlade, tog hand om lilla Vs vän och därefter henne. Ganska full dag. Skulle hämta päronen som kom hem idag, men de klarade sig själva. Det är skönt när de har vuxit upp ordentligt och kan klara sig själva. Man slipper passa dem så mycket. Tränade med lilla V. Jag var för trött för att kunna koncentrara mig riktigt och göra ett bra jobb. Lilla V var duktig som vanligt. Jag kommer att ha träningsverk imorgon.

Outfit: Svarta byxor, plommonfärgad fleecetröja och svarta strumpor.

Kändiskoll:
Måste jag? ...okej då, ett ögonblick. Aftonbladet skriver en artikel om varför Katie Holmes inte lämnar Tom Cruise. Eller, de skriver bara att hon inte tänker göra det. Med 141 ord (ja, jag räknade. Ni får ha överseende med om det blev fel. Räknade inte rubrikerna). Och MSN visar hur kändisar ser ut på riktigt! Wow! ...

Tips: Tänk igenom saker, och välj klokt. Välj med hjärnan vad som egentligen är bäst. Akta för att känna efter för mycket med hjärtat. Och kör sedan bara på. Kör över alla. Kallhjärtad. Bara du väljer med hjärnan. ...vänta.. tror det gick lite över styr... det var inte där jag ville landa. Jaja.


De här två senaste nätterna har jag sovit sammanlagt cirka tio timmar. Och upp imorgon igen. Bäst att duscha och gå och lägga sig. Eller, varför bryta en trend? Att inte sova är det nya.Alltså, jag är så inne.

Oj, jag fick ett sms. Bäst att kolla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: