irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Oj,

Kategori: Trams

Trodde faktiskt att jag skrev något i morse. Minnet är bra men kort som det heter. Inte mitt dock. Det är uruselt och kort. Mikroskopiskt faktiskt.


Dagen: Vaknade tidigt helt av mig själv. Mycket skönt. Nu är jag mycket trött. Sedan har jag pluggat och jobbat. Jag kom precis hem efter att ha spenderat en bra stund i lägenheten. Jag ska bo där. En vecka. Med de där. Små. Om de inte aktar sig kanske det händer en olycka. Ska bara packa och därefter åka tillbaka.

Outfit: En fin gulddress. Blev lite inspirerad av Ola Salo dokumentären som gick på tvåan. Han sa något smart som jag tänkte lägga på minnet. Men.. har ju redan tagit upp det där med mitt minne, och orkar inte göra det igen.

Kändiskoll:
Jag skrattar åt Tiger Woods. Och kanske att jag tycker lite synd om honom också. Annars är jag sjuukt imponerad av Anja Persson. Alltså, wow. Att först krascha som hon gjorde och sedan ta ett brons. Återigen; wow.

Tips: ...är tom. Helt tom.


Bäst att göra vad jag ska. Önskade att jag kunde fått gå och lägga mig redan klockan åtta. Önska kan man ju alltid. Och drömma. Vilket jag så småningom ska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: