irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Igen

Kategori: Trams

Dagen: Tog mig till skolan och det innebar upptäckten av ytterligare två saker jag måste göra till nästa vecka. Just nu är jag nog världens lyckligaste. Har även jobbat. Och ätit. Och duschat. Och kan ni gissa vad jag ska göra nu? Det vet jag inte om ni kan, även om ni borde. Jag ska plugga.

Outfit: Gröna byxor i lite sådär lagom slapp stil, mörkblå fleecetröja och svarta strumpor mer åt det sockiga hållet.

Kändiskoll: Det enda jag ska ha koll på just nu är plugg. Ska. Men eftersom jag inte har det... Bert Karlsson vill släppa en singel med Dolph Lundgren. Han kom på det efter Lundgrens uppgträdande i Melodifestivalen. Jag såg inte låtarne i denna härliga festival, men fick en glimt av nämda uppgträdande. Vad jag kom på efter jag hade sett det var att jag vill hålla mig så långt bort från den mannen som möjligt. Då kan ju Karlsson och Lundgren slå sig ihop och hålla sig på samma ställe, så är det lättare att hålla sig långt bort från båda.

Tips: Sluta kolla upp kändisar när ni ska plugga. Och plugga istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: