irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

I väntan

Kategori: Trams

Vet ni vad som känns väldigt bra? Ja, det finns väl en del antar jag, men det jag tänker på just nu (för att jag upplever det. Tanken med en blogg är ju ändå att skriva om sig själv och sina upplevelser. Själviskt kan tyckas. Och det kan ni ge er fan på att det är. Nu blir det en sån här lång och jobbig parentes igen som hugger sönder innehållet. Är ni med på var vi slutade? Inte jag. Bäst att kolla...) är hur skönt det är att vara nyduschat och befinna sig mellan rena lakan. Ska borsta tänderna, sedan är det ingenting annat än perfektion i känsla.

När det är gjort är det bara lite läsande och sovande som återstår.

Nu är badrumsockuperaren klar med ockuperandet. Tur det, annars hade jag kanske fått vara tvungen att göra en militär sak av det hela. Innan jag låter mina helkorkade tankar dra iväg på det spåret och föreställa mig vad som hade hänt och sådana saker är det bäst att bara sluta och återgå till de där bordena. Lite måste man ju lämna åt läsaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: