irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Det där

Kategori: Trams

Dagen: Upp för att plugga, men är för trött för att kunna göra bra ifrån mig. Lite för körigt helt enkelt. Gäller att inte tänka på det och köra på. Men det är sannerligen inte lätt alla gånger. Hade mit finfina sällskap vilket var mycket trevligt och mycket ovanligt för mig att sitta och prata i flera timmar och bara ta det lugnt. Åkte till lilla V och kom hem strax innan tio. Kul. Att komma hem så sent. Vår utebelysning hade slocknat. Så sent var det.

Outfit: Grå byxor, röd tröja och grå strumpor.

Kändiskoll: Det har tagit slut mella några och andra håller på åt andra hållet. Några tar semester och blablabla.

Tips: Gå inte in i väggen. Det är så förbannat tråkigt. Spring in i den i stället. Mycket mer originellt.


Nu får jag ta och skärpa mig. Alltså, typ, på riktigt. Ska råplugga till halv (var visst bara tio minuter kvar.. he..he), sedan ska jag duscha och däcka i min säng. Och tyvärr vakna igen. Nu; gärnet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: