irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Dåså

Kategori: Trams

Dagen: Jobbade, tog hand om lilla V, cyklade hem, eldade, duschade, lagade mat, pluggade.

Outfit: Bruna rutiga byxor, blå fleecetröja och grå sockor.

Kändiskoll: Jaja, jag måste väl. Räcker det inte med att Charlotte Kalla tog guld? Kanske inte, det var ju igår. Micheal Jacksons barn har kommit ut till offentligheten. De stal hela grammisgalan. Ja, alltså, bildligt. He..he.. Skulle hellre sätt att det var bokstavligt, men man kan väl inte få allt antar jag. Och Kelly Osbourne har gått ned i vikt. Spännande så att det bara sjunger om det. Laalalaaaaaaa. ...humoor.

Tips: Möjligvis stora högar plugg? Gör som jag; lyssna på en otroligt lättuggad skiva (i mitt fal gamla klassiker), ha en kopp te vid sidan, var mätt på mat och en hemmagjord semla (mor hade rätt, semmelbullarna var JÄKLIGT goda). Och naturligtvis; stäng ned allt vad facebook, twitter, blogg och msn heter. Ni lär klara er fint! Det gjorde jag! Men nu är jag trött. Har fått mycket gjort, så nu är det dags att sova.


GääääÄÄÄÄÄÄÄäääässp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: