irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Kväll

Kategori: Trams

Dagen: Vaknade. Gjorde saker. Nu sitter jag här. Jag har inte träffat en enda människa på hela dagen. Hur märkligt är inte det? Eller... Just det, jag träffade två som jag sa hej till, men ingenting mer. Men man klarar sig långt med Internet och TV. Och om jag känner mig ensam är det ju bara att prata med mig själv.

Outfit: Lite lätt sådär.

Kändiskoll:
Amy Winehouse fördes till sjukhus för att hon, efter en festnatt, föll raklång och landade på sina bröst. Bröstinplantaten skadades! Attans!

Tips: Var glad.


Nu har jag också sagt hej till pappa. Oj, det är helt sjuk vad social jag har varit idag. Bäst jag tar det lite lugnare imorgon.

Nu måste jag se till att de små tomatplantorna kommer in.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: