irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tjugotre plus

Kategori: Trams

Dagen: Pluggat. En hel del. Duktigt. Motionerat lilla V. Det gick bra. Jobbat. Lite.

Outfit: Snygg.

Kändiskoll: Att Hennes Kungliga Höghet Prinsessan Madeleine Thérèse Amelie Josephine Bernadotte har avbrutit förlovningen med Jonas Bergström förvånade väl knappast ingen med tanke på all turbolens som har varit runt paret på senaste tiden. Jag är i alla fall inte förvånad. Jag menar, de har ju haft det ganska jobbigt liksom. Och med tanke på alla saftiga skandaler som har varit, ju, kom det inte direkt som någon överraskning. Alltså, man hänger väl med.

Tips: Gör saker i tid. Annars sitter du där.. Smått panikslagen över allt du har att göra och inser att tiden bara inte riktigt räcker till och att du skulle behöva ett halvår till på dig. Alternativt att aldrig sova. Vad mycket mer tid man skulle få. Att man sedan inte skulle vara så effektiv den där tiden är väl en annan femma.


Jag vill sova. Jag måste plugga. Mitt liv är så fullt av spänning. Kanske borde gå ut i media med att jag har haft en affär med Jonas Bergström. Casha in. Liksom.

GääÄÄäsp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: