irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Tio. Typ.

Kategori: Trams

Dagen: Huh. Jobbade. Åkte hem för att jobba vidare på dagen, det vill säga plugga någon timme innan jag stack till bussen. Det enda som stack iväg var dessvärre klockan. Och jag var så sjukt trött så så effektiv pluggning har det inte blivit. Förrens nu. Får dock inte bli som igår. Var så inne i ett arbete och klockan gick så fort. Oj vad jag inte orkar skriva. Vidare.

Outfit: Är en säckig marinblå soffpotatis. Låter det snyggt? Det är sjukt hett. Det kan bero på att jag har en dator i mitt knä. Kan.

Kändiskoll: Jag har för tillfället bara koll på historiska kändisar. Och att rapportera om hur Dolph Lundgren lindrar smärta med isbitar och hur familjen Persbrandt har haft det trevligt på Gröna Lund... Njaaa.. Inte så saftigt, if you know what I mean.

Tips: Jersey Shore. Say no more.

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Hur går det med pluggandet Astri? Själv har jag nationellt prov på torsdag i engelska. wiie! Dags att börja peppa kanske?! haha

    2010-04-27 | 08:03:08

Kommentera inlägget här: