irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Okej

Kategori: Trams

Jag fick ett meddelande från blogg.se som gick ut på att jag kunde uppgradera mig till pro-nivå och detta skulle innebära att jag skulle få bort reklamen mellan första och andra inlägget. Nu kan jag förvisso inte låta bli att gå in på min blogg och njuta av dess underbara utseende jag har skapat, men annars är det ju mest ni som plågas av det. Så, varför bry sig? Det kostar liksom pengar. Och det tänker jag inte lägga på er. Det är inte som om jag tjänar pengar av detta liksom. Fast jag borde ju förstås. Med tanke på den lysande kvalitén. *H O S T*.


Dagen: Startade med plugg, tränade med lilla V, var på möte och jobbade en snutt.

Outfit: Så het så att hälften vore nog.

Kändiskoll: Både Magdalena Graaf och Alexander Skarsgård har funnit kärleken! *glädjetår i ögat* (...gjorde jag just sådär? Okej, jag vet att det var på skämt men ändå... Liksom; gjorde jag just sådär???)

Tips: Gör saker även om motivationen inte finns. Tvinga er till det. Det blir inte så farligt.


Man vet att varmare tider nalkas när: man får små flygfän i ögonen. Jag kunde inte låta bli att le lite när jag blinkandes försökte se var jag skulle sätta mina fötter.

Nej, nu har ni fått * i två omgångar. Nu får det verkligen vara nog. Det får inte gå längre nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: