irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Närmare

Kategori: Trams

Vet ni vad jag just har gjort? Kommit närmare min framtid. Usch, framtid är läskigt. Jag har sökt kurser till i höst. Lösa grundkurser på distans och deltid för att ha någonting att göra. Jag vet också vilken utbildning jag vill söka sen sär jag i höst har skrivit en sådär 2,0 på högskoleprovet. Inte för att jag tror att jag kommer att behöva det, men för att jag är så oerhört intelligent så att jag kommer att kunna göra det i punktskrift. Typ.

Framtid är läskigt.

Att söka utbildningar har gjort gott för mig. Nu blev jag mer motiverad till att plugga ordentligt så att jag blir färdig. Bra.

Framtid är verkligen läskigt.


PS. Jag älskar utseendet på min blogg. Det beror nog mest på att det såg förjävligt ut innan. Hur som helst så kan jag inte låta bli att titta på den bara för att få se resultatet av mitt verk. Mmmm... Sen att det påverkar statistiken... det ignorerar jag; "Oooooh! 567298829 sidvisningar! Inte illa!". Typ. D.S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: