irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Igång igen

Kategori: Trams

Då är det bara att fortsätta som vanligt antar jag! Trött och sliten utan panik. Lite märkligt kan tyckas. Jag har så  S J U K T  mycket att göra. Och tanken är att jag ska bli klar denna termin. Haha, återigen, jag är så körd! Men, det löser sig alltid. Tyvärr sätter den vetskapen inte eld i röven på mig. Jag skulle behöva eld i röven. Kanske ska ta ett snack med den där vulkanen och få några tips.. hm...


Dagen: Har jobbat. Tagit hand om lilla V.

Outfit: Grön t-shirt och marinblå mjukisbyxor.

Kändiskoll: BWO splittras på obestämd framtid. Oh nooooooooooo! ...

Tips: Ni har hela restan av ert liv på er. Framtiden finns, den kommer inte försvinna. Ni behöver inte stressa upp er över saker.


Jag borde stressa upp mig över allt jag har att göra. Så att jag får ändan ur vagnen liksom. Men... äsch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: