irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Föresten,

Kategori: Trams

...Tora Uppstrøm Berg som sade sig ha haft en affär med Jonas Bergström gick ut i media och sade att hon inte trodde att det skulle bli så stort. Jag undrar således; är människan helt jävla blåst? Dessutom; jag har svårt att respektera en tidning som ska ses som seriös (hur seriös den nu kan vara när den rapporterar om kändisskvaller) när tidningen i fråga stavar fel på "förstod". "Förståd"? "Förståd"??? Alltså... gosh. Förstod, förstådd. Hur svårt kan det vara? Och dessa människor ska vara journalister?

Äsch, jag är bara en enkel hobbybloggerska, vad vet jag.

Svar: Att jag borde ha pluggat istället för att slösa bort tiden i en värdelös blogg och att jag nu borde sova. Äsch. Petitesser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: