irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Vanliga

Kategori: Trams

Dagen: Sov till halv tio på ett ungefär, åt frukost och allt sånt. Tog sedan tag i katastrofen på mitt rum. Det tog hela dagen. Åt och allt sånt, gick/sprang ut en sväng. Med stegräknare! Det ni! 5 376 steg. Några sprangs. Vet inte hur det tar springning. Säkert finfint. Är dessutom inte säker på sjuan. Det liksom saknas sträck på den siffran. Gissar på sjua. Kände lite i benen i början, men ingenting sen. Det är toppen. Inga träben. Puh nr ett.
   Blev chockad när jag kom hem och såg att allt som jag skapat på min användare var puts väck. Lite för mycket spänning för min del. Far lyckades hitta sina prylar (allt på hans användare var också borta) men inte mina. Han stängde av datorn. Jag damsög hela övervåningen och satte på datorn igen. Och döm om min förvåning, och lättnad när allt var som vanligt igen! Puh nr två. Sen duschade jag. Och så har jag satt på mig ren t-shirt. Och bytt (lr, byter. Sitter faktiskt med en kudde i knäet i detta nu. Jag har nästan satt på överdraget, även känt som påslakarnet på svenska) lakan. Och torkade mig med ren handduk. Känns skönt att gå runt ren i ett rent hus. Mmmm.

Outfit: Härligt blå sov-t-shirt. Och trosor. Och handduk på huvudet. Jag är så het.

Kändiskoll: Theodor som var med i BD släpper sin första soloskiva. Nångång. Typ. (Mesade och kollade upp det. Den har släppts. Nyss. Skulle inte erkänt det. Bara låtsas som om jag har värsta kollen. Eller låtsats. Det har jag ju. Värsta)

Tips: Skapa backups. Det ska jag i varje fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: