irtsa

- som en fickkniv, allt man behöver

Typ tio

Kategori: Trams

Tog sönder gräs idag. För ovanlighetens skull var det det som gick sönder och inte gräsklipparen. Nästan så att jag blev lite förvånad.

Var uppe och såg till den klantiga. Kom hem till middag och Cornelis Wreesvijk i högtalarna. Det var trevligt att sitta där och lyssna samtidigt som jag samtalade med far min. Och även mor min så småningom. Tänk att de faktiskt kan vara trevliga. Hur underligt det än må låta. Nu ska jag öva. På att sova. Är inte helt säker på tekniken. Vaknade inatt när det var mörkt, använde badrummet, gick och lade mig igen och så ringde alarmet, typ, fem minuter senare. Märkligt att det hade hunnit bli ljust på den korta stunden. Kan man tycka. Imorgon har jag min första sovmorgon på två veckor. Det innebär inte att jag får sova hur länge jag vill. Bara till 07:30. Nej, bäst att jag sätter fart och börjar träna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: